Elektromobilita: Prečo Tesla automobilky sa obávajú, učí | ZEIT ON-LINE

Prečo Tesla učia automobilky sa obávajú,Automobilový priemysel je v najväčšiu zmenu vo svojej histórii. Rovnako ako v iných prípadoch sa jedná o vonkajší subjekt iniciátor. Čo robí Tesla lepší?Hosť príspevok od Stefan Bratzel18. apríl 2016, 16:40 320 komentáreTesla vozov v Berlíne © Hannibal Hanschke / ReutersOBSAHPage 1 – Prečo Tesla učí automobilky sa obávajú,Page 2 – Tesla sa opiera o chytré virálny marketingPage 3 – Model 3 Tesla pustil do sériovej výroby kapitálovo náročnéPrečítajte Na jednej straneAutomobilový priemysel je prvýkrát pred prevratnú zmenu. Digitalizácia autonómnej jazdy a elektromobilita zmeniť konštitutívny piliera 130 rokov staré priemyslu. Rušivé zmeny, ale často sú iniciované neznámych, zainteresovaných strán mimo sektora. Máte inovatívny produkt, nové technológie alebo iný obchodný model, adresácia skryté potreby zákazníkov a vytvára nový trh.V automobilovom priemysle sa očakáva, že Tesla takú hru Changer byť. Čo je základom úspechu kalifornskej spoločnosti a to, čo môže učiť používajú výrobcovia osobných It?1. Konštrukcia a technológie na vytvorenie vynikajúce hodnoty pre zákazníkovSTEFAN BRATZELProfesor Stefan Bratzel riadi centrum automobilového Management (CAM) na Univerzite aplikovaných vied v Bergisch Gladbach.Nedávna história elektrického vozidla môže byť v čase a v čase po Tesla rozdelené. Pred uvedením na trh v Tesla Roadster v marci 2008, len niekoľko výrobcov sa zaoberala problematikou elektrickej mobility a elektrické vozidlá uviazol obraz invalidných vozíkov pre. Vzhľadom k tomu, predaja Tesla Roadster, a ešte viac Model S je jasné, že elektromobilita byť v pohode a môže vzbudiť priania zákazníkov. Tesla presvedčivé futuristický dizajn, moderné technológie, vysoký výkon a vynikajúcu pôžitok z jazdy. Nováčik má teda v dôležitých častiach čiastočne väčších výhod pre zákazníkov, výrobca prémiových s jeho zážihových a vznetových motorov.Súčasne Tesla má zákazníkov presvedčili technologicky. Model S prekonáva rozsah úzkosť, ktorá inhibuje nutkanie kupovať autá na elektrický pohon, s pomocou veľkého počtu lítium-iontových batérií, ktoré umožňujú rozsahy viac ako 500 kilometrov. Tu Tesla spĺňa vysoké štandardy kvality a bezpečnosti.Zatiaľ čo ostatné automobilky chýbajúce dobíjacej infraštruktúry si sťažujú, že prekážkou v mnohých krajinách, Tesla má na kľúčových trhoch vlastnú sieť fast-nabíjacia stanica nastaviť, ktorá umožňuje pokračovať v ceste po 30 minútach. Tak Tesla modely sú praktické využitie ako diaľkových kamiónov. Ponuka voľných rýchle nabíjanie tiež vytvoril dodatočné výhody pre zákazníka.Okrem elektrického pohonu Tesla ponúka ďalšie inovácie, ktoré zatiaľ nemajú zavedené poskytovateľov v sérii. To znamená, že Model S umožňuje podobných aktualizácií softvéru smartphone operačného systému cez WLAN. To umožňuje nové funkcie nastaviť na vozidlo, bez toho aby bolo potrebné v dielni. Avšak: Táto aktualizácia „vzduchom“ sa stane štandardom v automobilovom priemysle čoskoro.2. Top-down prístupSprávne Tesla bol tiež v top-down produktovej stratégie. Firma rástla s luxusnými sedanmi vysokými cenami, ktoré majú unikátnu vlastnosť elektrickým pohonom, na trhu, čím prekonal zavedené výrobcovia vyzerajú staré. V hornej zákaznícky segment, kde inovácie a individualita majú vysokú prioritu, Tesla mohol presadiť predajnú cenu $ 100,000, a tak refinancovať náklady na vývoj vysoko výrobku aspoň čiastočne.Úspech modelu S a Model X SUV Tesla robil tiež v chuti do jedla masový trh. 325.000 predobjednávky pre model 3 s vkladom dolárov každému 1000 po iba dvoch týždňoch hovoria samy za seba a priniesť cestu aj veľa peňazí do pokladne: 325 miliónov dolárov.

Zdroj: Elektromobilita: Prečo Tesla automobilky sa obávajú, učí | ZEIT ON-LINE