Tesla Taxi „zákazníckych objednávok vedomý môj tesla“ | ZEIT ON-LINE

Tesla Taxi:“Zákazníci objednať si vedomý mojej tesla“Prvý taxikár v Mníchove odchýliť hosťom Klaus Bröcheler v Tesla S mestom. Aké sú skúsenosti po 160.000 kilometroch?Rozhovor: Julia Gundlach24. apríl 2016, 07:46 241 komentáreTesla na nakladacie stanici vo Rieden © Sean Gallup / Getty ImagesTIME ON-LINE: Mr. Bröcheler, boli ste prvý taxikár v Mníchove s elektrickým autom Tesly. Čo vás fascinuje o tomto vozidle?Klaus Bröcheler: Je pôsobivé, ako rýchlo Model S zrýchli z nuly – a že príliš tichý. Dokonca aj konštrukcie vozidla je veľmi výnimočné. Aj riadiť auto po dobu dvoch rokov, a okrem niekoľkých drobných komplikácií, cítim to veľmi dobre.ZEIT ON-LINE: Aké sú tieto komplikácie?KLAUS BRÖCHELERje taxikár viac ako desať rokov. Za dva roky jazdí na podnikovom prostredí Taxi v Mníchove v Tesla S mestom.Bröcheler: S kľuku výsuvného a rozšíriteľný vodiča tam bol opäť ťažkosti. To má zrejme čo do činenia s tým, že dvere vodiča je prevádzkovaná častejšie v taxíku než u osobných automobilov. Dvere boli už nie, pretože vysúvanie a zasúvanie mal kábel rozstrapkaný. Ale technológia elektrického pohonu, motora a systému spoplatňovania sú vynikajúce a dobre fungovať. Až keď štandardy kvality európskych luxusných automobilov sa vzťahuje na modeli S, Tesla bude musieť urobiť lepšie podľa môjho názoru niekoľko vecí.TIME ON-LINE: Mohol Tesla nájsť rýchle riešenie rukovätiach?Bröcheler: Mníchov Tesla workshop mohol nahradiť pomerne ľahko. Ale je to samozrejme pol dňa stratila. V súčasnej dobe sme dostali náhradné auto. Okrem toho, akonáhle raz išiel dva chargers systému spoplatňovania zlomený. To nám stáť asi 2000 eur. Vzhľadom k tomu, existuje len málo skúseností s vozidlom, je to jednoducho istí, aké náklady alebo neistota na.TIME ON-LINE: Sú tieto neistoty nápadná ako ostatné autá?Bröcheler: U vozidiel od iných výrobcov, sme mali skôr opravy. To, že takéto odmietnutie nápravy škár v mojom Tesla, sa môže stať na vozidlá s hmotnosťou 2,2 tony. Už sme išli 160.000 kilometrov s Tesla, a pretože auto využíva prirodzene vyberať. Pri batériový systém, je strata nosnosti. Po pôvodnom nákupe, mohol som ísť 420 km s plne nabitou batériou, dnes tam sú len asi 360 km.ZEIT ON-LINE: Koľko času trávite potom na nabíjaciu stanicu?Bröcheler: My naložiť vozidlo v noci v našej dielni. Každé ráno, keď som odísť s 90 percentami nosnosťou, som dostať cez deň. To sa stáva veľmi zriedka, že som medzi nimi musí nabiť batériu.TIME ON-LINE: A ak potrebujete to aktuálne?Bröcheler: Z Tesla existujú špeciálne Supercharger, ktoré sa nabíjajú rýchlejšie ako bežné nabíjacej stanice batérií. Tento rýchly nabíjací Stĺpiky sú zadarmo, ale sú na okraji mesta. Za dva roky sme boli v Mníchove bezplatne na Stadtwerke München všade. Teraz budete musieť zaplatiť za to – asi 1,80 Euro za hodinu alebo jej časti. Inak, tam sú dobíjacích staníc, ako Aldi a McDonald, ktoré sú napájané solárnou energiou a za hodinu môžu byť použité voľne. Pilier tam majú rôzne sviečky pre všetky elektrické automobily, a vedľa elektrických bicyklov možno dobíjať. To už ukazuje, že veľa sa deje v tomto smere.TIME ON-LINE: Počúvajte tiež obavy, pokiaľ ide o elektronické dobíjanie?Bröcheler: V niektorých oblastiach sa môže stať, že nabíjanie zariadení chýba a loading priestory sú obsadené. A tam, samozrejme, neistota, ako rozvíjať možnosti dobíjania vozidiel a ako dlho bude batéria. Tesla sľubuje osem rokov garantovanej, ale aká veľkosť je v skutočnosti vzťahuje, bude vidieť. V súčasnosti už existuje niečo zvláštne, auto od amerického výrobcu ku kúpe, ktorý niečo s automobilmi nikdy nekončí.TIME ONLINE: Už ste mnoho zákazníkov z Tesla patrí?Bröcheler: Zatiaľ existuje veľa ľudí, ktorí presne vedia, o Tesla komunikácii. Na svojej prvej ceste som si vybral hotelový hosť, nadšený „Tesla!“ plakala. Avšak, toto bol Američan. Uznanie a nadšenie zobrať, ale zase neustále. Na druhý deň som si urobil výlet k narodeninám. Desať rokov starý chlapec stál s rodičmi pred mojím autom, to bolo jeho najväčším prianím k narodeninám jazdiť v Tesla. Vedel všetko o aute: Koľko konských síl áno, aké auto môže robiť všetko. To bolo úžasné!ZEIT ON-LINE: Čo fascinuje svojim klientom najviac?Bröcheler: Keď moji pasažieri na palube, ktoré fascinovali veľkú obrazovku. Ak chcete vedieť, čo to zrejme tak moderné vozy sú schopní. Odchádzajúce rukoväte nájsť mnoho skvelých, a oni sú všeobecne nadšení štýlu vozidla. Ak mám zaparkovať na pešej zóne, zostávajú ľudia, auto bude vyzerať tvrdo a vyskúšať všetky najviac. Niektoré zapísať moje číslo, tak, aby mohli prejsť mestom na svojom budúcom taxi jazdu v Tesla.TIME ON-LINE: Sú v nadšenie pre elektromobility alebo skôr umením a dizajnom?Bröcheler: Environmentálne povedomie hrá nejakú rolu. Existujú zákazníci, ktorí si objednajú si vedomý mojej taxi riadiť v elektrickej auto môže. Mnohí iste ocenia najmä iniciatívu CEO Tesla Elon Musk, presadzovať elektromobility – všetky prekážky. Veľmi zapôsobilo, a chcú podporiť svoj záväzok.navigácia PageDOMOVpodielVytlačiť článok PDFKľú

Zdroj: Tesla Taxi „zákazníckych objednávok vedomý môj tesla“ | ZEIT ON-LINE