Elektromobilita: Model 3 Tesla pustil do sériovej výroby kapitálovo náročné | ZEIT ON-LINE

Prečo Tesla učia automobilky sa obávajú,Strana 3/3: Model 3 Tesla pustil do sériovej výroby kapitálovo náročnéOBSAHPage 1 – Prečo Tesla učí automobilky sa obávajú,Page 2 – Tesla sa opiera o chytré virálny marketingPage 3 – Model 3 Tesla pustil do sériovej výroby kapitálovo náročnéPrečítajte Na jednej straneA podobne ako predtým Steve Jobs pre Apple, je Elon Musk ako symbolické číslo pre Tesla. On úspešne uvádzané na trh ako univerzálny génius 21. storočia, ktorá stanovuje presvedčivo sledovať naliehavá úloha pre nový lepší svet s udržateľnej mobility. Multimilionár predstavil s TESLA ako alternatíva k veľkým Goliášům, anonymných automobilových spoločností, ktorá vyučuje ako David strachu. Charizmatické postavy ako symbol ponuke Musk v zložitom svete orientáciu a tlačiť do previazaného a globalizovanom svete médií na širokú rezonančnej dosky.5. Model 3 ako lakmusový papierikTesla je stávka na budúcnosť. Spoločnosť predala zhruba 50.000 vozidiel v minulom roku a píše vysoké straty. Zároveň trhová kapitalizácia je vyššia ako tradičných výrobcov Fiat-Chrysler, Mitsubishi a Suzuki spolu s Tesly, ale zase predávať milión vozidiel a zarábať peniaze. Či už je stávka na Tesla stúpa, model zostáva byť videný. 3Výzvy sú vysoké. S novým modelom Tesla zapája prvýkrát v konkurenčnom masový trh, kedy sa – bude včas k dispozícii od konca roku 2017 – ako sľúbil, a na rozdiel od predchádzajúcej praxe. Iní výrobcovia, ako je General Motors sa potom ponúkajú v tomto segmente modelov s podobnými vlastnosťami výrobku.Cieľová Maloobchodná cena $ 35.000 (31.000 eur) je ambiciózny, vzhľadom na náklady, ziskové rozpätie je primerane nízka. A pri obratom plánovaným 500,000 jednotiek bude Tesla preč od kvázi manufaktúry smerom k masovej produkcii kapitálovo náročné. Výrobné procesy, kvalita dielov, logistiky a ešte oveľa viac je potrebné, aby zodpovedali, inak náklady idú cez strechu. V hromadnej výrobe, zavedené výrobné odborné výhody majú – Tesla potrebuje rýchlo naučiť.Tesla dokazuje, že elektrický automobilový trh nie je trpí problémom dopytu, ktoré musia byť tlačený nákupom bonusy, ale na problém zásobovania a technológií. A ukazuje, že nová hodnota pre zákazníka a výrobky s vysokou žiaduce môžu byť vytvorené pomocou inovatívnych technologických balíčkov, atraktívnym dizajnom a inovatívne marketingové a predajné koncepcie.Rovnako ako mnohí inovátori Tesla bol spočiatku ignorovať, potom vysmieval. Medzitým spustiť zavedené hráčov, aby kopírovať koncepciu a k útoku na spoločnosť. Pre definitívnu odpoveď na otázku, či Tesla prežijú bitku, to je ešte príliš skoro. Ale už teraz je jasné: Tesla je hra Changer vstúpiť na elektrickú mobilitu v automobilovom histórii.Tesla – a potom čakaťcez humbuk o novom modeli 3 má elektrický výrobca automobilov Tesla na problém: vysoký dopyt.

Zdroj: Elektromobilita: Model 3 Tesla pustil do sériovej výroby kapitálovo náročné | ZEIT ON-LINE