Elektromobilita: Tesla spolieha na chytré Vírusová Marketing | ZEIT ON-LINE

Strana 2/3: Tesla používa šikovný virálny marketingOBSAHPage 1 – Prečo Tesla učí automobilky sa obávajú,Page 2 – Tesla sa opiera o chytré virálny marketingPage 3 – Model 3 Tesla pustil do sériovej výroby kapitálovo náročnéPrečítajte Na jednej straneZavedené automobilky ako BMW, VW a Nissan prijal iný prístup. Sedeli pre vstup do elektrického podnikania auto na prístupe zdola nahor, na cenovom citlivé malé a kompaktné triede vozidiel. A to bežala v „RIP-case“ elektromobility: rozsahy iba teoretické 150 kilometrov je nedostatočná (Schnelllade-) infraštruktúry a v porovnaní s porovnateľnými konvenčnými vozidlami vysoká cena odradiť zákazníkov od. Bez ohľadu na kupca vozidiel segmentu a verejné úžasu tiež dôvod, prečo iní by nemal prísť v rozmedzí automobilov Tesla priblíženie a neposkytujú rýchly spoplatnenia infraštruktúry? Takže Tesla zaťažila Inovácia Obrazová tradičných výrobcov.3. zaostrovanie namiesto toho rozdelí s batohomTesla má veľkú výhodu technológia so zameraním nad zavedených automobiliek. Výrobca musí prevádzkovať len na batériu-elektrické technológie. S dolárové investície multi-miliárd v továrni na batérie Tesla v súčasnosti rozširuje vertikálnej integrácie a jej elektrický odbornosť auta a snažil o úspory z rozsahu znížiť náklady batérie modelu. 3Výrobcovia, ako je Volkswagen, Daimler a BMW niesť ruku tvrdo na batohu svojich konvenčných pohonných technológií. Je potrebné optimalizovať motor ďalej tak, aby nedošlo k strate ich existujúce zákazníkov udržať výrobu a stabilnú zamestnanosť a dodržiavať emisné limity. Zároveň je potrebné, aby sa fit pre budúcnosť vyvinúť nové alternatívne pohonné systémy. To je obtiažna, nákladná a zápalová balansovanie.Navyše: Pretože mnohí výrobcovia nie ste istí, ktorá bude alternatívou pohon zvíťazí v budúcnosti, zvyčajne pokrývajú širokú škálu technológií od: Plug-in hybridy, plné hybridy, autá na elektrický pohon, a niektoré aj vozidiel na palivové články. Hoci prístup širokouhlý znižuje riziko, ale vedie k strategickému rozostrenie.4. Inovatívny marketingÚspech Tesla vysvetľuje nielen stratégie produktov a technológií. To je do značnej miery výsledkom šikovný marketing. Tesla nemá klasickú reklamný rozpočet, žiadne reklamné agentúry, žiadny marketing doska, nie nezávislá sieť predajcov – a ešte žiadny problém inšpirovať veľké masy vyhliadky na budúce modely.Iní výrobcovia minúť milióny na reklamu výrobkov. Tesla nebude investovať do klasickej reklamy, ale spôsobí, že ostatné, aby podporovali to: Po prvé a predovšetkým informovaní Elon Musk, zakladateľ a prezident spoločnosti Tesla, jeho viac ako 2,5 milióna nasledovníkov na Twitteri o pripravovaných noviniek Tesla a potom sa spolieha na pôsobenie vírusu marketing v sociálnych sieťach. Namiesto klasickej auto ukazuje používať, budú nových produktov bude konať na vlastných akciách pre zvolené publikum, a to spôsobom, ako bolo predtým len Apple uspel.

Zdroj: Elektromobilita: Tesla spolieha na chytré Vírusová Marketing | ZEIT ON-LINE