Hyundai IONIQ Electric
Batériové elektrické vozidlo
28,0 kWhpoužiteľná batériaSkutočný dolet195 kmÚčinnosť144 Wh / kmToto elektrické vozidlo sa už nepredáva
K dispozícii je nový model:
cena
Spojene kralovstvo £ 27.250 Holandsko € 33.995 Nemecko € 33.300 Dostupnosť
Spojene kralovstvo Mimo výroby Holandsko Mimo výroby Nemecko Mimo výroby Zobrazené ceny sú odporúčané maloobchodné ceny pre konkrétne krajiny a neobsahujú žiadne nepriame stimuly. Ceny pre Veľkú Britániu zahŕňajú priamy stimul pre „Plug-In Car Grant (PICG)“. Ceny a zahrnuté možnosti sa môžu líšiť v závislosti od regiónu a neobsahujú žiadne nepriame stimuly. Kliknutím na krajinu zobrazíte ďalšie podrobnosti.Skutočný rozsah135 – 290 km
Mesto – studené počasie 185 km Diaľnica – chladné počasie 135 km Kombinované – chladné počasie 160 km
Mesto – mierne počasie 290 km Diaľnica – mierne počasie 180 km Kombinované – mierne počasie 225 km Označenie rozsahu skutočného sveta v niekoľkých situáciách. Chladné počasie: „najhorší prípad“ založený na teplote -10 ° C a použitie vykurovania. Mierne počasie: „najlepší prípad“ založený na 23 ° C a bez použitia A / C. Skutočný dosah bude závisieť od rýchlosti, štýlu jazdy, počasia a podmienok na trase.(Reklama)
výkon
Zrýchlenie 0 – 100 km / h 9,9 sek Najvyššia rýchlosť 165 km / h Elektrický dosah 195 km
Celkový výkon 88 kW (120 k) Celkový krútiaci moment 295 Nm pohon predné Batéria a nabíjanie
Kapacita batérie * 30,5 kWh
Použiteľná batéria 28,0 kWh Európa
Nabíjací port Typ 2 Poloha prístavu Ľavá bočná – zadná Nabíjajte výkon 6,6 kW AC Čas nabíjania (0-> 195 km) 5 hodín Rýchlosť nabíjania 39 km / h
Port pre rýchle nabíjanie CCS Poloha FC Port Ľavá bočná – zadná Výkon rýchleho nabíjania (max) 69 kW DC Čas rýchleho nabíjania (20 -> 156 km) 19 min Vysoká rýchlosť nabíjania 430 km / h Spotreba energie
Skutočný rozsah EVDB
rozsah 195 km Spotreba vozidla 144 Wh / km
Emisie CO2 0 g / km Ekvivalent paliva vozidla 1,6 l / 100 km Hodnotenia NEDC
rozsah 280 km Menovitá spotreba 115 Wh / km Spotreba vozidla 100 Wh / km
Emisie CO2 0 g / km Menovitý ekvivalent paliva 1,3 l / 100 km Ekvivalent paliva vozidla 1,1 l / 100 km Hodnotené = oficiálne čísla uverejnené výrobcom. Hodnoty nominálnej spotreby a ekvivalentnosti paliva zahŕňajú straty z nabíjania.
Vozidlo = vypočítaná spotreba energie batérie, ktorú vozidlo používa na pohon a palubné systémy.Skutočná spotreba energiemedzi 97 – 207 Wh / km
Mesto – studené počasie 151 Wh / km Diaľnica – chladné počasie 207 Wh / km Kombinované – chladné počasie 175 Wh / km
Mesto – mierne počasie 97 Wh / km Diaľnica – mierne počasie 156 Wh / km Kombinované – mierne počasie 124 Wh / km Indikácia skutočnej spotreby energie v niekoľkých situáciách. Chladné počasie: „najhorší prípad“ založený na teplote -10 ° C a použitie vykurovania. Mierne počasie: „najlepší prípad“ založený na 23 ° C a bez použitia A / C. Spotreba energie bude závisieť od rýchlosti, štýlu jazdy, podnebia a podmienok na trase.Bezpečnosť (Euro NCAP)
Bezpečnostné hodnotenie Dospelý účastník 91% Dieťa cestujúci 80%
Rok hodnotenia 2016 Zraniteľní účastníci cestnej premávky 70% Bezpečnostný asistent 82% Viac informácií o hodnotení bezpečnosti tohto vozidla nájdete na stránke euroncap.comRozmery a hmotnosť
dĺžka 4470 mm šírka 1820 mm výška 1450 mm rázvor 2700 mm Hmotnosť prázdna 1420 kg
Objem nákladu 350 1 Objem nákladu Max 1410 1 Ťažná hmotnosť nebrzdená 0 kg Ťažná hmotnosť je brzdená 0 kg Zaťaženie strechy 0 kg Zmiešaný
sedadlá 5 ľudí Isofix Áno, 2 miesta Otáčajúci sa kruh 10,6 m
Karoséria vozidla Liftback Sedan segment C – Stredná Strešné koľajnice žiadny * = odhadovaná hodnota. Priemerná spotreba energie a rozsah na základe mierneho štýlu jazdy a podnebia. Hodnoty v reálnom živote sa môžu výrazne líšiť. Informácie o cenách nemusia byť v niektorých regiónoch skutočné. Z informácií na tejto stránke nemožno odvodiť žiadne práva.Podobné elektrické vozidlá
Opel Ampera-e 150 km viac 26% rýchlejšie zrýchlenie O 17% menej energeticky úsporné O 49% pomalšie rýchle nabíjanie
Volkswagen e-Golf 5 km menší dosah 3% rýchlejšie zrýchlenie O 17% menej energeticky úsporné O 49% pomalšie rýchle nabíjanie
Nissan Leaf Dosah 25 km O 20% rýchlejšie zrýchlenie O 14% menej energeticky úsporné O 47% pomalšie rýchle nabíjanie
Porovnanie rozsahu iba na základe elektrického rozsahu. Rýchle porovnanie nabíjania založené na rýchlosti nabíjania. Porovnania môžu byť založené na odhadoch.Poplatky za dom a cieľ (0 -> 100%)
Nabíjanie je možné pomocou bežnej zástrčky alebo nabíjacej stanice. Verejné nabíjanie sa vždy vykonáva prostredníctvom nabíjacej stanice. Rýchlosť nabíjania EV závisí od použitej nabíjacej stanice (EVSE) a maximálnej nabíjacej kapacity EV. V nasledujúcej tabuľke sú uvedené všetky možné možnosti nabíjania zariadenia Hyundai IONIQ Electric. Každá možnosť ukazuje, ako rýchlo sa môže batéria nabíjať z prázdneho na plné.
Európa
Nabíjanie EV v Európe sa v jednotlivých krajinách líši. Niektoré európske krajiny používajú predovšetkým jednofázové pripojenie do siete, zatiaľ čo iné krajiny takmer výlučne využívajú trojfázové pripojenie. V nasledujúcej tabuľke sú uvedené všetky možné spôsoby nabíjania zariadenia Hyundai IONIQ Electric, ale niektoré režimy nabíjania nemusia byť v niektorých krajinách dostupné.
Typ 2 (Mennekes – IEC 62196)
Nabíjací bod Max. Moc Moc čas rýchlosť Zástrčka (2,3 kW) 230V / 1x10A 2,3 kW 14h30m 13 km / h 1-fázový 16A (3,7 kW) 230V / 1x16A 3,7 kW 9 hodín 22 km / h 1-fázový 32A (7,4 kW) 230V / 1x29A 6,6 kW † 5 hodín 39 km / h 3-fázová 16A (11 kW) 230V / 1x16A 3,7 kW † 9 hodín 22 km / h 3-fázový 32A (22 kW) 230V / 1x29A 6,6 kW † 5 hodín 39 km / h † = Obmedzená palubnou nabíjačkou, vozidlo sa nemôže nabíjať rýchlejšie.
Rýchle nabíjanie (10 -> 80%)
Rýchle nabíjanie umožňuje dlhšie cesty pridaním čo najväčšieho rozsahu v čo najkratšom čase. Nabíjací výkon sa po dosiahnutí 80% stavu nabitia výrazne zníži. Typický rýchly náboj preto zriedka prekračuje 80% SoC. Rýchla rýchlosť nabíjania EV závisí od použitej nabíjačky a maximálneho nabíjacieho výkonu, ktorý EV dokáže zvládnuť. Nasledujúca tabuľka zobrazuje všetky podrobnosti pre rýchle nabíjanie Hyundai IONIQ Electric.
- Max. Výkon: maximálny výkon poskytovaný nabíjacím bodom
- Avg. Výkon: priemerný výkon poskytovaný nabíjacím bodom počas relácie od 10% do 80%
- Čas: čas potrebný na nabíjanie od 10% do 80%
- Sadzba: priemerná rýchlosť nabíjania počas jednej relácie od 10% do 80%
Európa
Kombinovaný systém nabíjania (CCS Combo 2)
Nabíjací bod Max. Moc Avg. Moc čas rýchlosť CCS (50 kW DC) 49 kW † 46 kW † 27 min 300 km / h CCS (175 kW DC) 69 kW † 65 kW † 19 min 430 km / h CCS (350 kW DC) 69 kW † 65 kW † 19 min 430 km / h
Krivka nabíjania Údaje sprístupnil Fastned † = Obmedzené nabíjacími schopnosťami vozidla
Skutočné rýchlosti nabíjania sa môžu od uvedených údajov líšiť v dôsledku faktorov, ako je vonkajšia teplota, stav batérie a štýl jazdy.
Source: Cena a špecifikácie Hyundai IONIQ Electric (2016 – 2019) – databáza EV