Test vozidla ADAC Hyundai IONIQ Hybrid Premium

Päťdverový hatchback strednej triedy (104 kW / 141 k)

Ioniq je odvodený z iónu (elektricky nabitý atóm) a jedinečného (jedinečného). V súčasnosti je jedinečné, že model je ponúkaný výlučne s tromi alternatívnymi pohonmi. Hyundai je k dispozícii s čisto elektrickým pohonom, ako plug-in hybrid (od roku 2017) a testovaný v teste vozidla ako „normálny“ hybridný variant. Tu je pohonná jednotka, ktorá má výkon systému 141 koní, priame vstrekovanie benzínu s objemom 1,6 litra a elektromotor. Prenos výkonu je zabezpečený šesťstupňovou prevodovkou s dvojitou spojkou. Elektromotor väčšinou pomáha pri štartovaní a zrýchľovaní. Pri nízkej záťaži a primerane nabitom hybridnom akumulátore môžu byť krátke vzdialenosti, ale aj až 120 km pokryté čisto elektricky. Ako však Ioniq ovplyvňuje EcoTest? Zatiaľ čo testovacia spotreba 5,1 l / 100 km môže byť chválená, Hyundai pohlcuje znečisťujúce látky. Produkcia oxidu uhoľnatého a počet častíc prudko stúpa v náročnej časti diaľnice, ktorá stojí korejské cenné body. Presvedčte sa o kompaktnom vozidle v prvotriednej verzii v sériovom i bezpečnostnom vybavení. Okrem vybavenia ako svetelný / dažďový senzor, automatická klimatizácia, vyhrievané sedadlá a ventilácia vpredu a infotainment systém vrátane navigácie, sú okrem iného núdzové, vedenie jazdného pruhu a asistenti slepého uhla. Ioniq Premium nie je veľmi lacný s 30.270 eurami, ale dostanete sa na veľmi dobre vybavené a vhodné pre každodenné použitie hybridného vozidla. Hyundai zneškodňuje znečisťujúce látky. Produkcia oxidu uhoľnatého a počet častíc prudko stúpa v náročnej časti diaľnice, ktorá stojí korejské cenné body. Presvedčte sa o kompaktnom vozidle v prvotriednej verzii v sériovom i bezpečnostnom vybavení. Okrem vybavenia ako svetelný / dažďový senzor, automatická klimatizácia, vyhrievané sedadlá a ventilácia vpredu a infotainment systém vrátane navigácie, sú okrem iného núdzové, vedenie jazdného pruhu a asistenti slepého uhla. Ioniq Premium nie je veľmi lacný s 30.270 eurami, ale dostanete sa na veľmi dobre vybavené a vhodné pre každodenné použitie hybridného vozidla. Hyundai zneškodňuje znečisťujúce látky. Produkcia oxidu uhoľnatého a počet častíc prudko stúpa v náročnej časti diaľnice, ktorá stojí korejské cenné body. Presvedčte sa o kompaktnom vozidle v prvotriednej verzii v sériovom i bezpečnostnom vybavení. Okrem vybavenia ako svetelný / dažďový senzor, automatická klimatizácia, vyhrievané sedadlá a ventilácia vpredu a infotainment systém vrátane navigácie, sú okrem iného núdzové, vedenie jazdného pruhu a asistenti slepého uhla. Ioniq Premium nie je veľmi lacný s 30.270 eurami, ale dostanete sa na veľmi dobre vybavené a vhodné pre každodenné použitie hybridného vozidla. Presvedčte sa o kompaktnom vozidle v prvotriednej verzii v sériovom i bezpečnostnom vybavení. Okrem vybavenia ako svetelný / dažďový senzor, automatická klimatizácia, vyhrievané sedadlá a ventilácia vpredu a infotainment systém vrátane navigácie, sú okrem iného núdzové, vedenie jazdného pruhu a asistenti slepého uhla. Ioniq Premium nie je veľmi lacný s 30.270 eurami, ale dostanete sa na veľmi dobre vybavené a vhodné pre každodenné použitie hybridného vozidla. Presvedčte sa o kompaktnom vozidle v prvotriednej verzii v sériovom i bezpečnostnom vybavení. Okrem vybavenia ako svetelný / dažďový senzor, automatická klimatizácia, vyhrievané sedadlá a ventilácia vpredu a infotainment systém vrátane navigácie, sú okrem iného núdzové, vedenie jazdného pruhu a asistenti slepého uhla. Ioniq Premium nie je veľmi lacný s 30.270 eurami, ale dostanete sa na veľmi dobre vybavené a vhodné pre každodenné použitie hybridného vozidla.

Štýly karosérie: Hatchback

Zdroj: Test vozidla ADAC Hyundai IONIQ Hybrid Premium