Tesla Model S P100D 2017 Recenzia 

Tesla Model S P100D 2017 recenzia

Tesla Model S P100D je blisteringly rýchlo a teraz má dosah 381 míľ, ale to všetko má svoju cenu.

Zdá sa, že za týždeň nemôže ísť, bez Tesla CEO Elon Musk vyhlasovanie ešte ďalší výkon a inovácie pre svoju jedinečnú škálu all-elektrickým pohonom.

Začiatkom tohto mesiaca, pižmo odhalil „veľkonočné vajíčko“, čím by over-the-air softvér vstrekovať už smiešne Model S prídavným 33bhp, sekal na 0-60mph čas 2,4 sekundy. Tomu sa hovorí režim absurdné Plus, a je ovládateľný cez obrovské iPad štýlu dotykovou obrazovkou.

Je to pre-Egg P100D ideme sem prvýkrát, však, čo znamená, že meradlo šprint trvá sotva letargický desatinu sekundy dlhšie.

Stále monumentálno rýchlo, potom? Absolútne. Tesla Model S P100D nahradí P90D a cíti sa celkom na rozdiel od nič iného na ceste. Dokonca aj Porsche 911 Turbo S s jeho trik kontrolným spustenie systému cíti pomalý v porovnaní s okamžitým momentom v Tesla.

Kým naši GPS zaznamenanej skúšky čísla nemohla lepších 3,3 sekundy, spôsob, akým P100D zrýchľuje sa proste strašná. Spech ako vy zasadiť škrtiacej klapky vynúti vnútornosti proti sedadlá, potrestanie svoje telo tak prudko, že opakujúci sa proces viac ako raz je dosť, aby aj tie s oceľovou žalúdkom cítiť trochu nevoľno.

Ale nie je to len z pokoja, že táto nová P100D otrasy a omráči. Križovanie pri konštantnej 40 mph, bude Model S poruší národný rýchlostný limit v mihnutia oka – a ďalej k elektronicky obmedzená 155mph. Tesla publikuje ‚rýchlosť stretávacie „z 45-65mph do 1,2 sekundy.

Pravdepodobne Teslov najväčší nárok keď je podpora v celkovom rozsahu. Kým šéfovia ochotne priznávajú, že v reálnom svete rozsah klesnú v chladnom počasí, na plné nabitie táto nová P100D urobí 381 míľ keď je vystavený na NEDC cyklu. To je oproti 316 míľ na dnes už zaniknutý P90D a plných 128 míľ viac ako verzia entry-level 60D. Využitie tohto okamžité zrýchlenie bude vidieť tie čísla klesať celkom rýchlo, samozrejme.

Na rozdiel od menších 60kWh a 75kWh modelov P100D je k dispozícii len s Dual Motor všetkých kolies hnacieho systému Tesla, ponúka až impozantný trakciu v súčasnom chladnom počasí. Je tu veľmi málo nakláňanie karosérie vďaka tomu sú batérie namontované tak nízko, zatiaľ čo riadenie je dobre zváži. Neponúka obrovské množstvo pocit, ale je to sedan nie je športové vozidlo, po všetkom.

Majitelia milujú svoje tech-obťažkané limuzín a SUV – o čom svedčí naša Driver Power prieskumu vlani. Cez výhrady k rozsahu a použiteľnosti, model S bol hodnotený špičku v siedmich z celkovo 10 kategórií v minulom roku, vrátane plnenia (predvídateľne), praktickosť a jednoduchosť jazdy. Autopilot softvér je stále niektorá tá najchytrejší akéhokoľvek vozidla na predaj, a berie stres z rušného diaľničného jazdy.

Kvalita zostáva problematickým bodom pre nás, však. Známe ale starnutie Mercedes rozvádzača je pekne integrované, ale fit a cieľ je sporná. Obrovský portrét Dotykový displej je jedinečný v tejto triede, ale nový E-Class zahanbuje Modelu S, pokiaľ ide o dizajn interiérov.

Kľúčové špecifikácie
Model: Tesla Model S P100D
cena: £ 129.400
Batérie: 100kWh
Výkon / krútiaci moment: 595bhp / 967Nm
Prevodovka: Single-rýchlostný pohon auto, štyri kolesá
0-60mph: 2.5 sekundy
Najvyššia rýchlosť: 155 mph
Rozsah: 381 mil
CO2: 0 g / km
Na predaj: Now

ZDROJ: autoexpress.com.uk

Zdroj: Tesla Model S P100D 2017 Recenzia – CARS tiež požičovňu jazdných