New Mitsubishi Outlander PHEV 2017 review – CARS ALSO BIKES

Nový Mitsubishi Outlander PHEV 2017 recenzia

2017 Mitsubishi Outlander PHEV zlepšila hospodárnosť a väčšiu kit, ale je to stále stojí za nákup?

Mitsubishi prítomnosť na trhu Spojeného kráľovstva nie je nijak zvlášť veľká, ale má jeden prekvapivý hit na svojich rukách. Outlander PHEV zahájená vo Veľkej Británii v roku 2014 a od tej doby viac ako 26.000 príkladov plug-in SUV boli posunuté – podstatne viac než šéfovia pôvodne očakávalo predať.

Rozsah Outlander získal pomerne ťažkú človeka na konci roka 2015 s revidovanou styling a vylepšení do kabíny. Pre 2017 modelového ročného auta Ideme sem, aktualizácie sú menšie.

Zvonku ste museli byť vážnym Outlander nadšenec rozpoznať rozdiel – Predné hmlové svetlá LED a nový žraločie plutvy antény sú jediné skutočné zmeny do exteriéru. Vnútri je revidovaný návrh stredová konzola pre uloženie elektronickej parkovacej brzdy, niektoré okolité osvetlenie prúžky, plus súpravy v top-spec modelov, vrátane vyhrievaného volantu, 360 stupňov kamery, zadná cross-prevádzku pohotovosti a slepé varovanie mieste. Android Auto a Apple CarPlay konektivita bola pridaná tiež.

Je to určite dobre vybavené a kvalita je slušná dosť, ale dizajn nie je nijako zvlášť atraktívny a moderný a infotainment zostáva nešikovný a staromódny. Škoda KodiaQ alebo Kia Sorento je oveľa viac up-to-date miesto na sedenie.

Pekné, že aj keď navyše kit je, že je nepravdepodobné, že by ovplyvniť prípadné kupca, ktorí neboli už pokušeniu modelu MY16. Čo sa to zaujímavejšie sú malé zmeny hnacieho ústrojenstva, čo vedie k zlepšeniu k zjemneniu, tvrdil, efektivitu a elektrickým sporákom vozidla. Mitsubishi teraz navrhuje kombinovanú postavu 166mpg pre PHEV (hore od 156mpg), zatiaľ čo emisie CO2 klesnúť zo 44 g / km až 41g / km. Rovnako ako predtým, tiež dostanete u týchto čísel závisí ohromne na vodičské návyky a svoje schopnosti pravidelne zapojte auto – či už doma, alebo niekde inde.

Elektrický rozsah je mierne posilnený, sa v reálnom svete postavu asi 25 míľ – aj keď budete sa snaží priblížiť, že s ťažkou pravú nohu. Mitsubishi pridala tiež vo funkcii „EV-only“, ktorý udržuje vozidlo je napájaný z batérie sám, rovnako ako je to možné. Rýchle doby nabíjania sú tiež o niečo lepšie, taky.

Bez ohľadu na to, že zostáva hnacie ústrojenstvo, ktorý vyniká v meste a na kratšie dochádzanie, ale robí oveľa menšie zmysel pre dlhšie cesty. Je to trochu pokojnejšie ako predtým, aj keď, takže keď náročný všetkých spoločných PHEV je primerané (ale nie hojnú) výkonovou rezervou zážihový motor sa nestáva ako thrash ako hybridy z Toyota a Lexus, napríklad.

Na ceste, a to napriek tvrdeniu revízií podvozku, Outlander cítia podobne ako predtým. Nepýtajte sa príliš veľa z toho v dynamických podmienkach a je to úplne prijateľné pre rodinnú SUV, ale navyše hmotnosť akumulátorov sa poškodiť jeho celkový pokoj v porovnaní s dieselovým Outlander. Riadenie je priame, ale nakláňanie karosérie je vyslovovanie, a zatiaľ čo mäkké odpruženie znamená predovšetkým pohodlnú jazdu, môžu veľké hrbole ranu a pád cez kabínu. Tichšie pohonnej jednotky je tiež poznamenaný mnohých aerodynamického hluku pri diaľničných rýchlostiach.

Náš najväčší problém s plug-in Outlander nie je s samotný automobil, ale zmeny na finančný prospech kúpu jedného súkromne vo Veľkej Británii. Skôr, agresívna cenová štruktúra spoločnosti Mitsubishi znamenalo PHEV mohol byť mal za rovnakú cenu ako rovnocenné nafty. Avšak, v minulom roku vláda je plug-in grant auto zmenila, čo znamená, že zoznam cenové dotácie pre Outlander boli o polovicu na 2500 £. To znamená, že PHEV nie je výhodná ako kedysi – každá varianta je niekoľko tisíc libier drahší ako ekvivalent motorovej nafty, zatiaľ čo naše top-spec testovacie auto je viac ako 41.000 £.

Tento rok vidí zmeny v cestnej dane kapiel taky, čo znamená tí, ktorí nakupujú top-spec PHEV cez cenníka bariéry £ 40,000 potom, čo apríli pôjdu od platenia dane z nuly do bytu £ 450 za rok poplatok po prvom roku.

Že prináša lacnejšie kúpiť motorovú Outlander bližšie k plug-in, pokiaľ ide o prevádzkové náklady, čo pre mnoho kupujúcich môže robiť to ekonomicky výhodnejšie voľbou. Napriek tomu, PHEV Nízka Benefit v naturáliách (BIK) daňové sadzbe 7 percent zostáva nezmenený, ktorý umožňuje užívateľom firemné auto ušetriť tisíce libier ročne v porovnaní s horákmi.

Zdroj: New Mitsubishi Outlander PHEV 2017 review – CARS ALSO BIKES